Designer Blog

Dave’s opinion – Egy újabb izgalmas projekt!

Dave’s opinion – Egy újabb izgalmas projekt!

Egy számomra igazán érdekes projektbe vágtam a fejszémet. Létrehoztam néhány hete az első külföldi piacra szánt weboldalamat, a Dave’s opinion-t. Az oldal főszereplője egy fiktív személy, Dave. Dave egy átlagos amerikai fiatal sokféle hobbival, kezdő karrierrel és sok sok izgalmas mesélni valóval. Ez egy amolyan személyes blog, de kicsit másként, [...]

Alapfelszerelések designereknek

Alapfelszerelések designereknek

Egy jó designer számára nem csak a szakmai tudás, hanem a megfelelő hardveres háttér és felszerelések is elengedhetetlenek. Az alábbi cikkben körüljárjuk azokat a holmikat, amik minden designer arzenáljában megtalálják majd a helyüket. Laptop A legalapvetőbb dolog, amire szükséged lehet az egy jó minőségű, megbízható laptop. [...]

10 évvel később: A Facebook kinézetének evolúciója

10 évvel később: A Facebook kinézetének evolúciója

Lásd hogyan fejlődött az oldal  “A Facebook”-ból a közösségi hálózat fejévé. 10 évvel ezelőtt Mark Zuckerberg benyomta a gombot a Facebook-on, meghívva a Harvardi diákokat, majd az egész világot, hogy lájkoljanak, bökdössenek, megosszanak és töprengjenek ébrenlétük minden pillanatában. Egy évtizeddel azután, hogy ez a közösségi hálózat beindult, [...]

4 tipp, hogy népszerű képeket posztolhass

4 tipp, hogy népszerű képeket posztolhass

Ha éppen azon dolgozol, hogy növeld jelenlétedet a közösségi médiában, bizonyára tudod, hogy a témába vágó képek alkotják a legalapvetőbb tartalmat – hiszen ezek lendítik fel legkönnyebben és leggyorsabban oldalad látogatottságát. Valójában, azokat a tartalmakat nagyjából kétszer többen keresik fel, amikben kép is van: a látogatók szeretik ezeket, így nem árt, [...]

Az erdő mélyén! Egy újabb célt sikerült elérni!

Az erdő mélyén! Egy újabb célt sikerült elérni!

Ha rendszeresen követted a blogom ThemeForesttel kapcsolatos bejegyzéseit, akkor már tudod, hogy a történet eleje viszonylag régre nyúlik vissza. A tavalyi évben belevágtam egy HTML alapú sablon elkészítésébe, melynek az volt a célja hogy értékesítsem a ThemeForest nemzetközi piacterén. Az első próbálkozás sajnos zátonyra futott. [...]

A logók 7 típusa: melyiket válasszuk, ha logót tervezünk?

A logók 7 típusa: melyiket válasszuk, ha logót tervezünk?

Talán ma már mindnyájunk által ismert tény, hogy a logó egy olyan ábra, ami cégünket – és annak szellemiségét – szimbolizálja. Nap, mint nap láthatjuk különböző vállalatok, szervezetek logóját, de laikusként nagy eséllyel fel sem merül bennünk, hogy ezeket is csoportokra, típusokra is lehet bontani. Logóinkon látható különböző ábrák, [...]

Felhasználói élmény fontossága a SEO-ban

Felhasználói élmény fontossága a SEO-ban

Látogató érkezik a weboldalra, de milyen élményekkel fog távozni onnan? Ez az a kérdés, amit sok weboldal tulajdonos nem tesz fel a honlap elkészítése során. Pedig a felhasználói élmény javítása nem csak a látogató elégedettségét szolgálja, de ezen keresztül a keresőoptimalizálás során is hasznos segítség lehet. Mi is az a felhasználói élmény? [...]

Személyre szabott logók profiktól profiknak

Személyre szabott logók profiktól profiknak

Aki készített már, vagy üzemeltetett weboldalt az már biztosan belefutott abba a kérdésbe, hogy mitől is lesz egy weboldal megjegyezhető. Leegyszerűsítve a márkaépítéstől. A nagyobb brandeknek távolról felismerhető, jól beazonosítható logójuk van. Gyakran egy betűből, vagy színből már asszociálunk a márkára. [...]

A színelmélet alapjai a webdesign szempontjából

A színelmélet alapjai a webdesign szempontjából

A cikkből megtudhatjuk, hogy mekkora fontossága van a színeknek a webdesign szempontjából, illetve megtanulhatjuk az alap dolgokat, amelyekre érdemes odafigyelnünk a színek választása terén. A cikk célja, hogy tömör és gyakorlati tanácsokat adjon azok számára, akik kevés tapasztalattal rendelkeznek ebben a témában.  Mielőtt elkezdenénk, tekintsünk meg egy web sablont, [...]

20 híres logó, amely a Helveticával készült

20 híres logó, amely a Helveticával készült

Mi különbözteti meg a standard, tömeg-forgalmazású betűtípussal készített márkanevet egy komoly logótól? Az első átlagos és alapvetően értéktelen, a másik (remélhetőleg) hatásos, emlékezetes és általában egy nagyon drága tervezőmunka eredménye. Leegyszerűsítve, az egyik semmiség, a másik pedig valami. [...]