Designer Blog

A színelmélet alapjai a webdesign szempontjából

A színelmélet alapjai a webdesign szempontjából

A cikkből megtudhatjuk, hogy mekkora fontossága van a színeknek a webdesign szempontjából, illetve megtanulhatjuk az alap dolgokat, amelyekre érdemes odafigyelnünk a színek választása terén. A cikk célja, hogy tömör és gyakorlati tanácsokat adjon azok számára, akik kevés tapasztalattal rendelkeznek ebben a témában.  Mielőtt elkezdenénk, tekintsünk meg egy web sablont, [...]

A 2016-os webdesign trendek GIF-ekkel

A 2016-os webdesign trendek GIF-ekkel

A design trendek rendkívüli gyorsasággal fejlődnek és növekvő felhasználói igényeknek köszönhetően az idei évben óriásit fognak változni. Összegyűjtöttünk egy pár trendi megoldást, amelyet érdemes fejben tartani a felhasználói  élmény növelése és egyszerűsítése érdekében. Görgetés a kattintgatás helyett: a felhasználó ma mindent megnéz, [...]

A webdesign fejlődése az őskortól napjainkig

A webdesign fejlődése az őskortól napjainkig

Te el tudod képzelni a világot internet nélkül? Én már a telefonomon, tabletemen és a PC-men is folyton a netet böngészem, információ után kutatva. Nem csak az összetett feladatokat, de a legegyszerűbb mindennapi teendőket is így végzem el. A hálón keresek szórakoztató filmeket, videókat, böngészem az eladó cuccokat és vásárolok, [...]

Négy egyszerű út a tökéletes mobil webshophoz

Négy egyszerű út a tökéletes mobil webshophoz

A legtöbb esetben az online vásárlás maga a rémálom, ha mobil eszközzel végzik. De nem kell így legyen, a vásárlási élményt kellemessé is tehetjük. A mobil eszközök használata esetén a problémák egyértelműen a kijelzők méretéből adódnak. Gyakran előfordul, [...]

Mire jó a Retina Ready design?

Mire jó a Retina Ready design?

A retina dizájn egy újszerű technológián alapuló lélegzetállító technológiai funkció. Az Apple termékeinek köszönhetően a retina dizájn szárnya kélhetett. Néhány nagy honlap már két évvel ezelőtt is alkalmazta a technológiát, mára pedig egyre szélesedig a retina dizájnt használók köre. Mire jó? Meddig maradhat fenn? Miért érdemes kipróbálni? [...]

Ilyen betűtípus legyen a honlapodon, ha szeretnél hatással lenni az olvasóid hangulatára!

Ilyen betűtípus legyen a honlapodon, ha szeretnél hatással lenni az olvasóid hangulatára!

A betűtípusok kiválasztásánál, illetve a tipográfia megtervezésénél hajlamosak vagyunk felületes munkát végezni. Sajnos csak nehezen látjuk be, hogy ez a fajta tervezés a konverzió növelés egyik sarkalatos és megkerülhetetlen tényezője. Hogyan választ a mezei webmester betűtípust? Általában a „jó lesz ez” módszer érvényesül, [...]

Webdesign trendek 2015-ben

Webdesign trendek 2015-ben

Már térdig járunk a 2015-ös esztendőben, így végső ideje áttekinteni, milyen trendek alakítják és határozzák meg a webdizájnt az idei évben. Nem csak a jelenlegi trendek alakulását érdemes számba venni, hanem a várható változásokat is, amelyek hihetetlen gyorsasággal bekövetkezhetnek.  A dizájn trendek hatással vannak és lesznek a web egészére; [...]

A reszponzív webdesign előnyei

A reszponzív webdesign előnyei

Egyre nagyobb jelentőséggel bír a mobil felhasználók kiszolgálása a webdizájnban is. Míg két-három évvel ezelőtt a legtöbb weboldal esetén a mobil felhasználók aránya gyakorlatilag jelentéktelen volt, mára ez teljesen megváltozott. A versenyképesség megőrzése érdekében minden honlaptulajdonosnak számba kell vennie a régi dizájn újratervezésének lehetőségét. [...]

Az UI és UX fejlődése a WordPress-ben

Az UI és UX fejlődése a WordPress-ben

Az UI és az UX két sokat emlegetett kifejezés a webdizájnerek körében. Nincs ez másként azok esetében sem, akik WordPress tartalomkezelő rendszerrel dolgoznak. Hajlamosak vagyunk a két fogalmat felcserélni egymással, vagy ugyanazzal a jelentéstartalommal ellátni. Pedig az UI és az UX két teljesen különböző, noha egymással kompatibilis fogalom. Ebben a cikkben megvizsgáljuk, [...]

Egy érkezési oldal anatómiája

Egy érkezési oldal anatómiája

Az online üzleti felületek tervezése számos különböző elv alapján történhet; a kívánt módszereket nagymértékben határozza meg maga a termék, a potenciális vásárlók jellege és sok más tényező. A legtöbbször a marketingesek csupán az online forgalom növelését tartják szem előtt, a megbízó vállalkozás legfőbb célját, [...]